Top 9 Ψάρια Οφέλη πετρελαίου έχουν επικυρωθεί από Σπουδών

Ένα τεράστιο ποσό των μελετών που δείχνουν ότι όχι μόνο τα οφέλη τα ιχθυέλαια πολλά, ορισμένα από αυτά είναι πραγματικά πολύ εξαιρετικό! Φαίνεται σαν νέα έρευνα που δημοσιεύεται καθημερινά, όπως μαθαίνουν οι ερευνητές και οι γιατροί όλο και περισσότερο για το πώς και γιατί είναι τόσο μεγάλη για την υγεία. Το ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρέθηκαν στο ιχθυέλαιο είναι «καλά λιπαρά» που είναι απαραίτητες για την ευεξία. Πρόκειται βασικά για την ανθρώπινη υγεία, αλλά το σώμα μας δεν μπορεί να τα κάνει - θα πρέπει να τα λάβει μέσω της διατροφής. Εδώ είναι μερικά αποδεδειγμένα οφέλη του πετρελαίου ψαριών που θα πρέπει να σας πείσουν να τρώνε περισσότερα λιπαρά, τα άγρια ψάρια και αρχίσετε να παίρνετε ένα ψάρι ποιότητας συμπλήρωμα πετρελαίου αν δεν είστε ήδη!

Προάγει την υγεία της καρδιάς & Προστατεύουν από καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό

Το ιχθυέλαιο συνεχίζει να αυξάνεται στην επιστημονική φήμη ως σημαντική συνιστώσα για την υγεία της καρδιάς. Σύμφωνα με το American Heart Association, ιχθυελαίου είναι αποτελεσματικός για την ελαχιστοποίηση της εμφάνισης καρδιακής νόσου και βοηθά στη μείωση των παραγόντων κινδύνου όπως η υψηλή χοληστερόλη και η υψηλή αρτηριακή πίεση. Κλινικές δοκιμές του επιζώντες από καρδιακή προσβολή έχουν διαπιστώσει ότι η καθημερινή κατανάλωση κάψουλες ιχθυελαίου μειώνουν δραστικά τον κίνδυνο θανάτου, οι επόμενες καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο. Ωμέγα-3s επίσης να μειώσει τα τριγλυκερίδια στο αίμα, συμβάλλουν ορθή ανώμαλη κτύποι της καρδιάς, και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και θεραπεία της αθηροσκλήρωσης, εμποδίζοντας το σχηματισμό πλάκας και οι θρόμβοι αίματος, οι οποίες συνήθως φράξει τις αρτηρίες.

Μειώνει τον πόνο και φλεγμονή

Ωμέγα-3s έχει μια ισχυρή επίδραση κατά της φλεγμονής. Εργαστήριο δοκιμών δείχνουν ότι οι δίαιτες που είναι πλούσιες σε ω-3 (και χαμηλά στα προ-φλεγμονώδη ωμέγα-6s) μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με φλεγμονώδεις καταστάσεις - οτιδήποτε τελειώνει σε-itis!. έχουν ωμέγα-3 έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί για την αποτελεσματική θεραπεία του αυχένα, την πλάτη και οι πόνοι της περιόδου, βοηθώντας τους συμμετέχοντες στη μελέτη για να μειώσουν την κατανάλωση των μη-στεροειδών αντιφλεγμονωδών φαρμάκων.

Διασφαλίζει υγιείς αρθρώσεις και Ελαχιστοποιεί Αρθρίτιδα

Το ωμέγα-3s στο ιχθυέλαιο μειώνουν ευαισθησία στις αρθρώσεις, την ένταση του πόνου και η πρωινή δυσκαμψία που παράγονται από ρευματοειδή αρθρίτιδα. Στην πραγματικότητα, κάμποσοι μελέτες δοκιμαστικό σωλήνα έχουν δείξει ότι τα ω-3s αναστέλλει πράγματι τη δράση των ενζύμων που καταστρέφουν τα χόνδρου. Τουλάχιστον 13 δημοσιευμένα κλινικές δοκιμές απέδειξαν ότι τα συμπληρώματα ιχθυελαίων είναι εξαιρετικά ευεργετικά στη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Το ιχθυέλαιο έχει βοηθήσει ανθρώπους που πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα φάρμακα πόνου.

Ενισχύει τη διανοητική οξύτητα & Long-Term γνωστική λειτουργία

Γνωρίζατε ότι ωμέγα-3s, ιδιαίτερα DHA, είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένες σε εγκεφάλους μας; Είναι απαραίτητες για τη βέλτιστη νοητικές (απομνημόνευση του εγκεφάλου και των επιδόσεων) και την συμπεριφορά λειτουργία, καθώς και φυσιολογική αύξηση και ανάπτυξη. Μελέτες δείχνουν ότι τα ω-3 μπορεί να βοηθήσουν στη διατήρηση της ορθής γνωστική λειτουργία και, ενδεχομένως, για την πρόληψη ή staving από την εκδήλωση της νόσου του Αλτσχάιμερ. Έχουμε επίσης μάθει ότι είναι πολύ σημαντικό ότι οι έγκυοι γυναίκες παίρνουν επαρκή DHA, που απαιτείται από το αναπτυσσόμενο έμβρυο - κατά το 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, ο εγκέφαλος του εμβρύου αυξάνεται με ρυθμό 250.000 νέων νευρώνων κάθε λεπτό! Τα παιδιά είναι επίσης στη ωμέγα-3 κατανάλωση, καθώς πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι τα ω-3 βελτίωση της μάθησης, εστίαση, το λεξιλόγιο και την ικανότητα ανάγνωσης. Αμέτρητοι οι μελέτες έχουν δείξει ακόμη τα οφέλη στη θεραπεία της ADD.

Υποστηρίζει θετική διάθεση και συναισθηματική ευεξία

Σε χώρες όπου τα ψάρια κάνει ένα σημαντικό τμήμα του διαιτολογίου, εθνικά ποσοστά της κατάθλιψης είναι χαμηλότερο. Έτσι, δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μελέτες έχουν δείξει ότι τα συμπληρώματα ιχθυελαίου μπορούν να μετριάσουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης, διπολική διαταραχή και ψύχωση. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι συμμετέχοντες που έλαβαν το ιχθυέλαιο επιπλέον προβλέπεται αντικαταθλιπτικά είχαν μεγαλύτερη βελτίωση στα συμπτώματα από εκείνους που έλαβαν μόνο τα αντικαταθλιπτικά χάπια, με ασθενείς που παρουσιάζουν αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση και λιγότερες μεταπτώσεις της διάθεσης. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι, όταν κρατούμενοι χορηγήθηκε ιχθυέλαιο, υπήρχε μια τεράστια πτώση στην βίαιη συμπεριφορά. Ω-3, επίσης, φαίνεται να μειώνει τον κίνδυνο επιλόχειας κατάθλιψης.

Προωθεί Wellness Eye

Οι μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα με μεγαλύτερη ωμέγα-3 κατανάλωση φαίνεται να έχουν χαμηλότερο κίνδυνο Dry Eye-σύνδρομο και την ανάπτυξη AMD, ή την ηλικία εκφύλιση της ωχράς κηλίδας. Πρώτες μελέτες δείχνουν επίσης ότι τα ψάρια, λιπαρά βοηθούν στην ανακούφιση συμπτωμάτων ξηρά μάτια, μπορεί να βοηθήσει να αναστέλλει εκφύλιση της ωχράς κηλίδας σε άτομα που ήδη είναι η εξέλιξή του και να βελτιώνει την οφθαλμική υγεία γενικότερα.

Εγκυμοσύνη, Brain Νηπιακή ηλικία / Ανάπτυξη Eye & Λιγότερο εμφάνιση διαταραχών παιδικής ηλικίας

DHA αποτελεί το 15-20% του εγκεφαλικού φλοιού και περίπου 30-60% του αμφιβληστροειδούς, οπότε είναι απολύτως απαραίτητο για τη φυσιολογική αύξηση και ανάπτυξη του εμβρύου και το μωρό. Προγεννητική διαθεσιμότητα DHA φαίνεται επίσης να μειώσει πιθανότητα παιδικές αλλεργίες και έχουν επίδραση στην ποιότητα των κινητικών δεξιοτήτων, της γνωστικής ανάπτυξης και συμπεριφοράς / υπερκινητικότητα αργότερα στη ζωή του παιδιού. Ωμέγα-3s επίσης να βοηθήσει στη μείωση των πιθανοτήτων χαμηλό βάρος γέννησης και πρόωρου τοκετού.

Ενισχύει τον μεταβολισμό των λιπών και απώλεια βάρους

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας, ω-3 μεταδίδουν "είμαι πλήρης" μηνύματα στον εγκέφαλο και να βοηθήσει αναιρεί τα σήματα πείνας. Έρευνα κατέδειξε επίσης ότι το πετρέλαιο ψαριών βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της άσκησης στη μείωση του σωματικού λίπους. Οι εθελοντές που έλαβαν το ιχθυέλαιο με τη διατροφή τους, παρουσίασαν μεγαλύτερη απώλεια βάρους σε αντίθεση με τους ανθρώπους που δεν καταναλώνουν το ιχθυέλαιο. Άσκηση μαζί με το ιχθυέλαιο είχε θετική επίδραση στο σχήμα του σώματος και η σύσταση του σώματος των ασθενών.

Μειώσεις Πιθανότητα παχέος εντέρου, του μαστού και του προστάτη

Αν και περισσότερη έρευνα στον τομέα αυτόν είναι βεβαίως απαραίτητη, γνωρίζουμε πλέον ότι το ωμέγα-3 με την οποία εμφανίζονται στην ενίσχυση του πετρελαίου ψαριών στην πρόληψη και θεραπεία του καρκίνου του μαστού, του προστάτη και των ωοθηκών. Οι προκαταρκτικές μελέτες υποδηλώνουν ότι η λήψη ιχθυελαίου καθημερινά μπορεί να βοηθήσει να καθυστερήσει την εξέλιξη του καρκίνου του παχέος εντέρου σε άτομα με πρώιμα στάδια της νόσου και μπορεί ακόμη να έχουν την ικανότητα να επάγει απόπτωση (κυτταρικό θάνατο) σε καρκινικά κύτταρα.

Πολλά περισσότερα μπορούν να ειπωθούν για τα πολλά οφέλη τα ιχθυέλαια. Και, όπως η επιστημονική κοινότητα και τους επαγγελματίες της υγείας να συνεχίσει την έρευνα ω-3, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα ιχθυέλαια θα διατηρήσει την παραγωγή πρωτοσέλιδα ως η ιδανική πηγή αυτών των απαραίτητων λιπαρών οξέων, που είναι τόσο ζωτικής σημασίας για το σώμα μας. Ακόμα και αν είστε επί του παρόντος σε μεγάλη φυσική κατάσταση, την ποιότητα συμπλήρωμα ιχθυελαίου είναι ο πιο γρήγορος, πιο ασφαλής τρόπος για να επιτύχει και να διατηρήσει τη βέλτιστη υγεία!

Brittany Μ. Wallace είναι για την υγεία και τη διατροφή των εμπειρογνωμόνων που έχει μελετήσει τα οφέλη ιχθυελαίων για σχεδόν 10 χρόνια. Μπορείτε να μάθετε τα πάντα για τα οφέλη των ιχθυελαίων με επισκεφθήκατε την ιστοσελίδα της.

tafdropdn blue16 Top 9 Fish Oil Benefits Validated By Studies

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Spam προστασία από WP Captcha-Free

Μεταφραστής

Ακμή (328)
Εναλλακτική Ιατρική (768)
Ομορφιά (1397)
Καρδιο (71)
Κατάθλιψη (177)
Διαβήτη (153)
Άσκηση (775)
Fitness Εξοπλισμός (85)
H1N1 (2)
Τριχόπτωση (101)
Φάρμακο (903)
Θέματα για Άνδρες (161)
Κτήριο μυών (283)
Διατροφή (512)
Συμπληρώματα (1395)
Απώλεια βάρους (1902)
για Θέματα Γυναικών (649)
Γιόγκα (159)

WP πυκνό σύννεφο Flash tag σύννεφο από τον Roy Tanck και Luke Morton απαιτεί Flash Player 9 ή καλύτερη.

Σύνδεση



Διαφήμιση
διαφημιστείτε εδώ
Q-Ray
σπίτι της διατροφής
βότανα
Body Building
eDiets
βιταμίνες
Τρέχουσα άρθρα Υγεία
Δωρεάν Quote Ασφάλισης Υγείας